Kontakt

Följ

070-710 48 44

©2019 by Peppe Ekmark.

72670732_584990488705383_111812367098472
 

Det finns bara ett ord för trippen. Världsklass. Kunskap, energi, träning, kultur och lysande upplägg. 
Jag har 100-tals böcker om sälj, har hört massor av säljgurus men ingen som gett så mycket, så äkta och så verklighetsförankrat.
Om jag inte använder det du lärt mig så får jag skylla mig själv. Du gav knivskarpa verktyg för att lyckas med min försäljning

Ulf Bergman – Stolt Kommunikation

Under din kurs fick jag tillbaka tron och hoppet till min egen affärsidé. Jag kände rötterna vakna till liv inom mig, och kom i kontakt med varför jag gör det jag gör, vad jag vill, och vad jag känner att jag kan och vill bidra med i välden och för människor. Vad kan vara större? Stort, varmt, innerligt tack Peppe

Lena Gennerud – Hejdadig

Det blev en oförglömlig vistelse med säljutbildning av världsklass, trevliga kursdeltagare och De Luxe-kvalitet på hela arrangemanget. Suveränt koncept! Jag är verkligen impad av hur du lyckas förmedla så mycket med sådan tydlighet, humor och självklarhet! Den stora ögonöppnaren för mig var hur man hanterar invändningar vilket jag inser är nyckeln till det lyckade säljsamtalet. Det här måste vara Sveriges bästa säljutbildning!

Magnus Fermin – Digitalpiloterna

 

DAG 1 – VAD ÄR DITT ERBJUDANDE

Vinsten för kunden

Hitta rätt kund. Varför skall du kontakta just denna kund och vad kommer kunden att tjäna på att just träffa dig. Vad kan du erbjuda för egenskaper, fördelar och vinster för kunden som gör att de når sina mål och du dina.


Boka kundbesök

Hjälpmedel för att hitta nya kunder. Är du påläst innan du ringer kunden. Har du förberett samtalet och är du beredd på invändningarna som kommer. Leder du samtalet eller låter du kunden ta över. Hur säkerställer du nya kundmöten över tiden. Kan kunden hjälpa dig med möten?


Första mötet med kunden

Hur agerar du när du träffar kunden första gången. Hur kan du få kunden att fatta tycke för dig och verkligen vilja lyssna på vad du har att säga. People buy from people. Hur tar du reda på att det är rätt beslutsfattare du träffar och hur kan du ta reda på att kunden har råd att köpa av dig. Om inte, hur löser du det och ändå får en affär.

 

DAG 2 – HUR SÄLJER DU IN DET PÅ BÄSTA SÄTT

Behovsanalysen

Kanske den viktigaste delen i hela säljprocessen. Hur gör du en bra behovsanalys som täcker in alla de frågor som du vill ha svar på och som kommer hjälpa dig till att skapa förtroende och förståelse för kundens behov och säkerställa ett avslut.

Presentationen

Hur genomför man en presentation där du verkligen får kunden att berätta vad du har att erbjuda. Hur vet du att kunden är med på noterna och lyssnar och framför allt förstår vad du har att berätta. Vad är det som gör att vissa lyckas så mycket bättre än andra i själva presentationen. Har du rätt taktik i din uppbyggnad av presentationen. 

Invändningshantering

Kanske den bästa köpsignalen man kan få är alla invändningar som kunderna kommer med. Hur hanterar du invändningar på bästa sätt. Är du förberedd på dem? Förstår du varför kunden har invändningar. Menar verkligen kunden det hen säger? Hur bemöter du invändningarna som kunden kommer med och går vidare till avslut istället?

 

DAG 3 – HUR FÅR DU TILL EN AFFÄR

Avslutsteknik 

Hur går du tillväga för att få en affär. Hur kan du hjälpa kunden att själv fatta beslut att vilja köpa av dig. Vad finns det för fällor som gör att kunden faktiskt vill köpa av dig men du inte har förstått det. Är priset verkligen det viktigaste eller tror vi bara det. Hur kan du sälja till fullt pris och kunden ändå känna sig nöjd.

Uppföljningen

Följer du upp dina möten? Varför är det så viktigt att återkomma till kunden. Hur kan jag skapa mer försäljning och till och med låta kunden sälja åt mig och till nya kunder. Hur kan jag fördjupa en relation med kunden och behålla kunden "för alltid".

Att tänka på som säljare

Vad har du satt upp för mål för dagen, veckan, månaden. Hur skall du klä dig som säljare? Hur viktigt är ditt utseende? Hur ska du uppträda? Tänker du på ditt personliga varumärke. Kan ditt val av klädsel och sätt att uppföra dig göra skillnad i din försäljning? Vad är i övrigt bra att tänka på för att underlätta för dig att bli framgångsrik i ditt arbete. 

Den personliga vinsten

Vad finns det för fördelar med att bli en riktigt duktig säljare. Hur kan du tjäna ännu mer pengar om det är det du vill. Vad kan ditt nästa steg vara i din karriär. Helt klart är det att om du satsar och tror på det du gör. Då kommer du gå hur långt som helst.

 

PRAKTISK INFORMATION

Datum: 24 - 28  mars 2020  OBS! FULLBOKAD   

Plats:   Toscana, Italien

Pris per deltagare:  29.900:- exkl moms 

Datum: 5 - 9 maj 2020     

Plats:   Toscana, Italien

Pris per deltagare:  29.900:- exkl moms 

Datum: 29 sept - 3 okt 2020

Plats:   Toscana, Italien

Pris per deltagare:  29.900:- exkl moms 

Max antal deltagare per kurs: 10 st


I kurserna ingår följande:

  • Tre utbildningsdagar

  • Utbildningsmaterial

  • Flyg tur/retur från Stockholm – Pisa 

  • Boende  fyra dygn på Casa Oliveta

  • Alla måltider inkl. dryck

  • Besök på vingård

  • Alla transporter i Toscana

  • Tid för reflektion

  • Ett helt nytt affärsnätverk

  • OBS. Vid bokning senaste den 30 dec ingår dessutom en personlig coachning under tre månader för att säkerställa att uppsatta mål nås (värde 30.000:-)